Cogito, ergo sum - Jag tänker, alltså finns jag. Godnatt!!


Lovers! Nu har man packat klart min feta väska inför Skåne imorgon med Amanda. Ska bara vara där i fem dagar men ändå har jag så sjukt fet packning så det knakar om det. Ni vet ju själva hur jag är med kläder, måste ha massor av det så jag har många valmöjligheter för man vet ju aldrig vad som sker där nere right.. (?) haha. Jag vet att vi ska ha det massa kul där nere även om det inte händer så mycket så har jag lovat mig själv att vi ska ha kul. Halv 10 på morgonen imorgon ska jag vara i Gullmars och vänta på Amanda, hennes mor och hennes lillebror dårå, inte så tidigt som jag trodde. Skåne her we come, jag pallar då inte ta med min dator till Skåne faktist. Om jag uppdaterar så gör jag det, det är inte säkert, men jag ska ta med kameran så mycket mycket bilder blir det iallafall. När vi är i Skåne så ska vi packa upp och sedan bege oss med färjan över till Danmark i kopenhagen. Haha, där hoppas vi hitta någe kul. ÅH det ska bli så skönt att komma bort ett tag alltså. Sjukt härligt, sedan med min bästav'n också, ännu bättre. Men innan jag sticker imorgon så skriver jag ett hejdå inlägg till er om jag inte kan höra av mig. Ni får ha det bäst så länge, godnatt folket och läsare och som vanligt så slutar aldrig ett inlägg utan mitt "puss" så.. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0