Avatar!

Okej ska säga såhär för att få det kortfattat. Avatar.. är en av de bästa filmer jag sätt. Den ligger helt klart på min topp 5 lista. Kan förstå att om man lägger 10 år på att fixa så den här filmen blir perfekt så är det lyckad, den är så otroligt bra. Ni som inte har sätt den, se den NU! Så läskigt bra film, man vill bara vara en sån där avatar jävel, det är så underbart runt omkring dem. ÅH! Det ända negativa var att dom där jävla 3D glasögonen kliade i början.. -.-!

Anyway, kom på en låt som jag ALLTID lyssnade på för ca 2 år sedan. Och då menar jag ALLTID, han som sjunegr heter (kallas) Slighty Stoopid och låten heter Wiseman. Otroligt bra låt! Love love love.

Hittade även två tröjor idag, alltså åh dom är så jädrans fina. Dom vill jag inte ha, jag SKA ha dom innan jag åker till skåne. Blev helt in love :(!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0