Avatar snart

Hej mina babys! Kom hem från fikat med min moder nyss, innan var jag i skolan. Alltså jag hittade två tröjor som jag bara MÅSTE ha, man kan ju säga såhär att jag blev så stört kär i dem. ÅH! Dom SKA SKA SKA bli mina säger jag bara.

Aja men jag ska faktiskt iväg på bio alldeles strax, ska äntligen få se den där Avatar i 3D, undra om man orkar sitta och kolla på en fet bio duk med dom där brillorna i 2 timmar och 40 min? Aja, upp till bevis ellerhur? Jag hoppas verkligen att den är bra annars blir jag fanimej fett besviken. Men man får hoppas ju ellerhur?
Men snart kommer min skjuts så måste tagga från skärmen nu, ni får ha det bäst så länge.  Skriver när jag kommer hem, puss!

En låt som verkligen tar fram sommaren, det kommer bli årets sommar låt fan, det lovar jag! Och självklart en gammal klassiker också!


                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0