Amor vincit, omnia et nos cedamus amori


Hej mina sötnosar! Vaknade runt halv 9 idag och det blev ingen utgång för mig igår. Jag var påväg för att träffa momme som ville att jag skulle med på fest, men det hindrades av min moder.. fick inte gå ut. "Du måste vara hemma ikväll för du åker snart, vill ha dig hemma!" hörde man.. "Javisst, självklart mammsen -.-"
Igår så blev det lite punktshopping bara, Amanda köpte sina älskade skor som hon så innerligt ville ha. Tro mig, när vi såg de första gången så blev hon tillochmed deppig under HELA dagen bara för hon inte hade råd till skorna. Så nu är hon nöjd iallafall med pjucken. För mig blev det inge kläder eller något sådant, jag köpte massor av kedjor så jag äntligen kan få hålla på med mina smycken! Wihu, ska visa er vad resultatet blev, började direkt när jag kom hem. Runt halv 7 tiden var det om jag minns rätt.

I fredags så hämtade jag mina älskade tröjor som jag tog upp här i bloggen alldeles nydligen, ni vet den där rosa och svarta som jag så gärna SKULLE ha. Och nu har jag dem! Invigde tröjan redan på fredagen när jag köpte den, haha jag var bara så djupt tvungen till det. Aja, idag blir det packning inför Skåne som jag och Amanda ska fara till imorgon i fem dagar så sakna oss inte för mycket. Det ska bli skönt att komma bort ett tag alltså, önskar lovet bara kunde fortsätta. Jag är så otroligt trött på skolan just nu, fy. Aja, nu ska få se hur mina smycken blev. Ska fortsätta pilla lite med kedjorna snart. Men jag behöver lite frukost i mig först, puss!

mina babys!


Köpet igår:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0