AAAAAAJ!

Aj aj aj aj aaaaaaaaaj! Jag har en sådan jävlans träningsvärk i mina ben och min jobbiga rygg. Det gör så ont att det skriker om det, fy. När jag står upp så skakar mina ben och tror ni att det har hjälpt att jobba hela dagen i 6 timmar utan rast och mat? Näääj det hjälpte inte så mycket så nu är jag helt jävla slutkörd så det finns inte. Ska ta det så lugnt idag så det bara går. Ska upp imorgon kl 11 och jobba imorgon igen, ååh jag tabbade mig idag också. Jag spillde cola på en gäst och det var väldigt pinsamt. Jag var så jävla nervös och jag skakade pågrund av träningsvärken så det blev ännu värre när det kom fler folk. Det var fanimej fullt där inne på restaurangen idag. Men när jag skulle sluta jobba så berömde alla mig ändå och sa att jag var skit duktig så jag fortsätter jobba. Men mitt data batteri kommer dö snart, börjar jobba imorgon kl 12 inne på Globen Star i Globen. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0