3, 2, 1 and.. SORRY for bad update!

Hemskt hemskt ledsen mah babys! Jag har varit borta ett litet tag men statistiken har inte ändrat sig för det så det gör ju ingenting right. Ligger i soffan nu och är slutkörd från skoldagen även fast jag knappast gjort något. Känner mig ändå helt död, men tror att det är för att jag inte fått sova normalt på 3 dagar, har vaknat minst 3 ggr varje timme för att jag hostar så otroligt mycket. Yes nu hörde rätt, jag är fortfarande sjuk.. precis när det höll på att försvinna så började det igen, fuck. Imorgon så har jag servering, oh no (me don't like).. Men vafan man får väl stå på sig lite nu innan sportlovet, va ska ni göra på sportis då? .. själv så ska man till skåne med Amanda, jag ska få följa med ner och hälsa på amandas farmor och farfar. Dom är hur gulliga som helst plus att jag aldrig har varit i skåne i hela mitt liv, har väl bilat förbi det men aldrig verkligen VARIT där så det ska bli kul. Plus att det inte är lika svinkallt där som det är här uppe i Stockholm. Fuck Sverige alltså, hatar det. Kommer inte bo kvar här när jag får chans att flytta utomland och det lovar jag er. Pallar inte med dom här ojämna vintermånaderna, snön och den äckliga försenade komunaltrafiken. ÅH blir så irriteraaaad! Lovar att det är sjukt många som håller med mig.

Jag försöker att hitta en låt som jag hörde idag och jag har hört den så många gånger, alltså det är en jätte gammal låt som går "this is the time, the time na na na na na na naa, this is the world na na na naa" haha det är det ända jag kan. Fan och min mamma vet vilken jag menar men hon vet inte vad den heter. Åh haha man blir så irriterad när man verkligen har en låt på tungan men att man inte får fram den. Skit jobbigt!

Ja, men jag ser iallafall framemot Skåne jätte mycket och jag tror vi kommer ha det jätte kul där nere, det är från Måndag-Fredag så ni behöver inte gråta, är hemma under helgen igen babys och då blir det PARTY PARTY med Amandaruttan igen, skit härligt. Hon var inte lika Hype i fredags som jag var och jag ska få henne på det partymodet nästa helg, fan det ska jag lova mig själv. För tro mig, den bruden kan dansa om hon bara vill, när det väl gäller så skakar allt på hela kroppen, wihoo!

Gud vad jobbig jag är, jag skriver värsta historian och jag vet att ni inte pallar läsa för jag vet själv hur jag är när någon skriver såhär mycket. Jag kan väl läsa en liten bit, sen förvandlas orden till bla, bla, bla.. och sen bara tonar det ut och så pallar jag inte längre. Yes, life is hard. Ska sluta tortera er nu med denna text, men kände mig lite små skyldig till det eftersom jag inte uppdaterat på ett tag. Skriver om några minuter igen, ciao så länge! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0