Vissa vill visa sin skönhet för att världen ska se den, men vissa döljer den för att världen ska se någont annat.



Förlååt så hemskt mycket. Haha här sitter jag och lovar att jag ska bättra mig på att skriva men inte fan stämmer det. Jag har faktist inte haft någon ork till att skriva någonting, har bara kännt för att skita i internet för i huvudtaget och det har jag gjort också. Det var ett tag sen jag satt o chatta kan jag ju då säga faktist. Aja, igår så hade vi friluftsdag. Vi sökte till olika grejer som man kunde välja mellan, jag & carro valde fitness & capoeira. Vi va i sl-hallen som ligger i midsommarkransen. (Såg faktist Petter och hans sån Alfons var där, han spelade bandy, hihi visst är jag cool?) Vi började med Capoeira (för er som inte vet vad capoeira är så är det en brasiliansk dans som slavar uppfann för länge sen, den såkallade slav dansen, och den går ut på massor av kampsporter som sätts ihop och blir till en dans) Det var faktist skit kul, men efter det så kom det en S.A.T.S tränare som vi skulle köra värsta passet med. Det var så sjukt jobbigt, har aldrig ansträngt mig så mycket haha, och jag kunde inte ens sätta mig på toan idag för jag hade en sån träningsvärk. Jag har ont över hela kroppen och speciellt i benen, jag kan berätta att idag så är neråt trappor min värsta fiende! Det gör så himla ont att gå ner för dom. Även när jag ska sätta mig ner. Gud, och när jag går så ser det ut som om jag fått en k*k i rumpan, inte kul..! Aja, min träningsvärk är iallafall ett tecken på att jag ansträngt mig som fan så det känns ju bra. Men det är absolut det ÄNDA som är bra med träningsvärk.

Har just nu mattelektion, har gjort klart exakt alla uppgifter och extra uppgifterna (duktig). Så nu sitter jag här och skriver. Det ska tydligen bli fisk idag till lunch (fy o blää!) nja, fisk är inte riktigt min grejj. Gillar inte mat från havet, konstigt nog men så är det. Men kött är älskvärt! En fet meal på Jimmy's Steakhouse skulle inte sitta fel.

Snart smäller det! Om sex veckor så fyller jag år, härligt! Och om 9 veckor så åker jag till Indien, finally!
Eftersom att mitt flyg blev inställt den 29 oktober och blev flyttat till 19 november istället. Men whatever det gör ingenting, det är bara varmare där då så :)! Man vill ju såklart bli brunis, och det kan jag lova att jag blir. Synd för er suckers som inte också ska dit. Ska visa sen när jag kommer hem vad som vill has till indien resan sen!

Ska inte glömma en grej, Caroline hälsar till er alla! Ni som är lite smått intresserade av en riktigt snygg blondin så sök på Caroline Troublemaker Broman at facebook.

Puss på er alla, dags för lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0