Svenska A

Tja tja alla! Sitter här nu och har svenska A. Riktigt sten tråkigt, haha våra lektioner är så jävla tröga. Men jag älskar skolan, stortrivs i den! Var uppe ganska sent igår men jag kom ändå i tid. Jag har precis lämnat in en skriv uppgift, en berättelse. När vi gick igenom den så typ älskade dom den, hihi känner mig lite stolt faktist. Men ja är skit hungrig, jag sprang ner nyss för att kolla vad det blev för man och det blir kolpudding (?) asså seriöst. Hoppas det finns någonting annat, det finns typ alltid det. Carro & jauqi är inte här idag och ronja slutar direkt efter lunch..
Fan sen ska jag sitta som en jag vet inte vad på spanska lektionen ensam. Men aa, pallar inte skriva något mer nu. Ska fortsätta lyssna på music, så vi ses när jag kommit hem. Jah bless!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0