Pull your hair

Tja allihopa! Sitter här nu vid min datastol. Åkte till stan idag efter skolan, kollade runt på lite kläder. Ååå va mycket saker jag ville ha, självklart eftersom jag ej har några pengar så hittar man allt. Visst är det så? Får se vad som händer imorgon, ska nog ha mitt naturliga lockiga/vågiga hår imorgon, ska skita i att platta det tror jag. Men det får vi se hur det blir med det. Har inte ätit någon middag idag, men jag vettefan om jag ens behöver det för att jag tryckte i mig så många pannkakor idag. Är liksom förälskad i pannkakor som jag nämnde tidigare. Haha vi hade brandövning idag och det var fanimej inte kul. För vi va tvugna att stå ute i kylan tills alla typ 800 elever kommit ut. Sen skulle vi gå in igen, så onödigt.
På tal om annat så visade Carro mig en låt idag, och den var lite små naughty tyckte jag dårå. Lyssna på texten haha, den är ju lite små porrig. Eller vad tycker ni? Haha, den är ganska härlig ändå. Man måste bara vänja sig vid den! Puss på er, skriver innan jag lägger mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0