Paus..

Tja bloggen! Sitter här hemma nu och äter min banan haha, jag ha rinte skrivit på några/någon dag för jag har bokstavligt inte pallat skriva. Hade min första lektion i metod köket idag faktist, vi lagade bröd & gjorde sallad. Eller snarare sallat som det egentligen heter, det visste ni inte va? Fick reda på det idag! Jag har haft en bra helg också, speciellt i söndags. Jag & Evelina överraskade Amanda, för hon fyllde ju 16 i fredags. E hade sagt till A att de skulle mötas i T-centralen kl halv 6. A visste inte om att jag också skulle komma, sedan när jag väl kom så blev hon ju överraskad. När jag kom dit så satte vi ögonbindel på henne och hörlurar i öronen på henne med högsta volym, sen snurrade vi henne. Så inte hon hade någon aning om vart vi tog henne. Så vi tog henne till slussen och bytte därifrån till buss 3 mot skärhovsplan (tror jag det hette) och så gick vi in till Jimmys Steakhouse och när hon hade satt sig så tog vi bort musiken och ögonbindeln. Så sa vi att hon fick ta vad hon ville för att det här är vår överraskning till dig. Ååh hon blev så glad, det är mycket härligare att ge saker än att få. Att se när människan som får någonting blir så glad, över kanske bara en så liten sak. Sedan kom servitören in med en brownie och glass med ett ljus på, jag och evelina ställde oss upp vi började sjunga och hurra för våran ängel. Det var så kul att hon blev så glad, sedan fick hon en rosenkrans (för er som itne vet vad det är så är det ett ortodox krucifix, sånt där med pärlor och lite längre ner så kommer det ett krucifix) som hon så gärna velat ha. Hon blev så underbart glad, efter vi suttit där i några timmar så gick vi till slussen och satte oss vid vattnet och bara umgicks. Bästa kvällen på länge! Men det är klart man gör allt som man kan för att fira sin bästavän, right?
Hittade en låt på YouTube som är riktigt gammal, men fortfarande så är den lika bra och jag har absolut inte tröttnat. För vem kan tröttna på Enrique Iglesias?!

Har skolfoto imorgon, ser faktist inte fram emot det. För jag vet inte vad jag ska ha på mig, men jag ska iallafall färga min utväxt det är jag 100% på. Ja, får hoppas att det blir lyckat. Två personer fattar vad jag menar med min lilla pinsamma stund idag vid matbordet. -Tjaa                 - H*pipröst*ej
Hahaha, för er som ej fattar, jobbigt :)! Har inte så mkt mer att säga, skriver mer idag på kvällen eller imorgon. Ha det bäst, puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0