mina små drömmar som gått i uppfyllelse

  

Hejsan alla sötnosar. Som ni alla såg så har jag för tillfället inget liv men aja det kommer tillbaka snart. På lördag blir det fest med Amandusen så jag får hoppas att det blir en lyckad kväll. Ska snacka lite om mina minidrömmar som faktist har gått i uppfyllelse. För det första min underbara bikerjacka som jag kommer få nästa vecka med posten. Sen mina nya G-star jeans som jag ska hämta imorgon. Köpte dom i förrgår, en helt ny modell. Dom sitter helt slimmade på benen och är grå/svarta, anledningen till att jag inte har bild på dom än är för att jag lämnade kvar dom där för att dom skulle sys upp. Jag har då inte så långa ben om man säger så det var därför. Så det ser jag fram emot. Sedan har jag fått ett par underbara ballerinaskor med nitar på (love).

Sen har jag en lite större dröm som gick i uppfyllelse också. Det är min indienresa som kommer att utföras om exakt 6 veckor från och med idag. Kommer vara där i 2 veckor, i den 45 gradiga värmen! Wonderful! Och jag kommer va så jävla mycket brunare än er, suuuckers ;)! Haha, åååh vad jag längtar säger jag bara. Fick även reda på att min mamma kanske ska flytta till indien om några år också :| haha, men det får bli när jag är typ 30. det bestämmer jag! sedan nästa år så blir det ju Tuuuurkiet med Amanda! Fett kul! Njut av dom vackra bilderna, men tänk då också att DIT ska MIRANDA! Haha, jag överdriver kanske en gnutta men jag är överlycklig ;). Puss på er!

 
                                                                  Minnen från Indien
                                                     

                                                                              Soulmate
                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0