Innan läggdags!

Vem ringde dig senast? Caroline
Vem kramde dig senast? Mamma
Vem kysste dig senast? ***
Vad har du för bh på dig just nu? En svart med spets från Twilfit
Hur ser ditt hår ut just nu? Väldigt blont.
Vad står det i ditt sjätte sms? "Är hos dig om 10 min, <3"
Vad brukar folk få för intryck av dig? Social och trevlig
Har du någon gång klätt dig horigt? horigt vet jag inte, men visat troskanten under fjorre-tiden, japp!
Har folk kallat dig slampa? ett fåtal, men de som gjort det har inte kännt mig
Har du kallat någon för slampa? det har jag, inte rätt och jag tänker mig för nu för tiden
Har du slagit någon riktig hårt?  o ja.
Använder du parfym?  Alltid, loove it! Amor Amor baby!
Vilka slags killar faller du för? Mulatter & latinos.
Vill du ut och festa nu? Inte nu nej, har för ont i benen. Real pain!
Vad är klockan? 22.06
Vilken färg har din mobil? Svart
Vad ska du göra nu? ZZzzzZZzzzZ
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? jag kan prata om mig själv öppet, jag skäms inte för/om mig själv, folk får acceptera det eller sticka sin väg.
Känner du att du orkar en fråga till? always biatch
Vad tänker du när du vaknar? "Å nej, måste jag gå upp.. bara en liten stund till ZzZZ"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0