India - längtar så otroligt mycket

Tja tja allihopa! Jag har precis kommit hem, var med Amanda & Allam, härliga figurer. Vi var ute en kort stund sen så taggade vi alla hem till sig. Sitter här nu och har fortf sån jävla träningsvärk och den är värre en förut! Inte okej! Aja som jag sa tidigare idag så skulle jag visa vad jag skulle vilja ha inför indienresan, men jag visar bara sådant som jag vill ha, för jag tror jag kommer att handla det mesta därifrån. ¨För det här året så kommer vi vara i norra Goa och där finns den kläder kan jag säga. Paradise or what?! A men här får ni take a look at it!






Nu ska jag ta och lägga mig, ska upp tidigt imorgon. Usch har spanska och grejjer!
Cya mah readers! Godnatt! Glöm igår, lev för idag & be förfan för imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0