Hemma nu

Tja allihopa! Är hemma från Älta nu, hade det skit kul. Idag ska jag möta upp Amandusen, vi ska ha kul ikväll vet jag iallafall. Så ifall någon har tråkigt så kan den ju slå en pling till mig, men det gäller ändast de som har mitt nummer. Men det kan hända att jag är upptagen, who knowes. Ni kanske tycker att jag är lite smått efter men jag har fastnat för låten Sexy Bitch med David Guetta & Akon, men jag ah rinte lyssnat på den så mkt. Men nu kan jag säga att den har fastnat i hjärnan, har inte lagt ut så mkt bilder men det kommer lite senare. Ska visa min dresscode ikväll också. Blir någonting lätt men ändå chic! Men ja, jag har inte så mkt mer att komma med för tillfället så vi hars senare, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0