Godermorgen!

Gomorron allihopa, tror att de flesta av er sover fortf men inte jag. Jag har tagit en dusch och grejjer så jag är ganska pigg, förutom att min träningsvärk är värre idag. Ibland gör det så ont så jag nästan börjar gråta, kan ni tänka er?! Usch, inte ett dugg kul. Och för er som skrattar åt mig idag, våga!.. då kommer jag flyga på er och tvinga er att bära mig, och tro mig det är ingen lätt match -.-

Sitter här och äter min knäckemacka och ska snart börja röra mig mot skolan, jag orkade inte leta i garderoben efter kläder idag så det blev något väldigt enkelt, en svart polotröja med dragkedja, ett vitt långt linne & svarta leggings. Ja, jag har inte så jätte mkt mer att säga till er, nu sticker jag. Puss på er!

 

schnyggt! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0