Glad igen!

Haha sho, jag är back! Här kommit över min arga linje, är på bättre humör nu! Caroline påminde mig om en riktigt gammal låt (då menar jag riktigt gammal) som är sjukt bra faktist. Ni har väl inte glömt den gamla godingen Coco Jumbo? Om ni har det så kan jag bjussa på den ;) Är typ lite små in love i den? Det var typ den som gjorde mig på bättre humör. Måste börja uppdatera mer på bloggen ahr jag märkt, jag är ju sjukt tråkig. Ska skriva mer än 2 inlägg om dagen iallafall. Kanske inte varje dag men jag gör mitt bästa.

Sitter här nu på min matte lektion och har gjort alla uppgifter + att jag löste en kluring (duktigt miranda)
Jaaa, juste! Måste berätta om min hemska händelse igår på kvällen, var med pluppen i en park i Årsta. Ni vet sånna där linbanor eller vad dom nu heter? Ja, "idioten" som jag var med sa åt mig att hålla i däcket, alltså att jag skulle stå på den grejjen man sitter på. När jag åker iväg så hänger jag i luften, håller händerna i däcket. Jag är itne direkt den som är stark i armarna om man säger så, sen när däcket jag håller i stöter i det andra däcket på slutet. Vad tror ni händer? Jo det blir en så kraftig smäll så jag tappar greppen och ramlar skit hårt ner på hela ryggen och huvudet slår i. Det blev helt svart framför ögonen och idioten kommer springandes bakom mig och hjälper mig upp, han gör så jag börjar as garva medans jag är påväg att stor böla. Så det blev en jättejobbig känsla, usch. Och de flesta av mina vänner, om dom hade varit där, då hade dom fått ett gott skratt. För jag kan tänka mig att jag såg riktigt rolig ut. Men det gjorde så fruktansvärt ont så nu har jag skit ont i svanskotan! Aja, det var bara det jag ville säga. Men en grej som var bra med den där lilla åkturen, jag tränade mina armmuskler iaf, jag har värsta träningsvärken, så det tog bra! Haha.

Dagens lunch idag: Pannkakor! Wow, äntligen någonting att njuta över! Jag är väldigt kär i pannkakor dårå, det var ett tag sen jag åt det. Så det ser jag iallafall fram emot.

Nja, jag har inte så mkt mer att säga till er gottfolk. Cya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0