Födelsedagsfesten & eftermiddagen

Tja allihopa! Ska berätta om igår och idag. Hade faktiskt väldigt kul igår, jag åkte hem till Amanda och där var också Evelina & Lisa, vi fixade till oss lite och sedan for vi mot hallonbergen. Christopher hade en födelsedagsfest, det var många härliga människor, de flesta var trevliga. Men störde mig riktigt mycket på en tjej som var så sjukt otrevlig mot mig, hon känner inte mig och jag hade aldrig ens snackat med människan. Så höjde hon rösten och grejer, tönt. Sånt kan göra mig så himla irriterad, men jag lät inte det första min kväll iallafall. Efter tag så kom polisen och så också för att det hade varit för hög musik och grannar som klagat. Men det gick bra ändå, jag och några andra åkte hem till Amanda och var dära lite. Tillslut så böjade folk att röra sig hemmåt. Jag, evelina & Amanda somnade runt kl halv 4. Vaknade då också kl halv fyra på eftermiddagen, vi åt frukost och bara tog det så lugnt. Vi bara låg inne i amandas rum och snackade, snacka om en seg dag. Kom hem för kanske en timme sedan från Amanda, fick skjuts hem. Måste vara hemma idag så aa, :/ men aja får väl underhålla mig med att chatta med några eller något sådant. Japp, imorgon är det skola också, ser både framemot det och inte. Har metodkök hela dagen imorgon, börjar 8 och slutar 3. Vet ej vad som händer efter skolan, men jag hittar säkert på något roligt. Har inte så mycket mer att säga men ska inte glömma att gratta Christopher, han fyller ju faktist år idag. Så aa.. 
                                                                   GRATTIS CHRISTOPHER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0