Datorkunskap

Hej allihopa! Har inte skrivit på ett tag för jag har inte haft någon lust alls att skriva. Men nu ska jag börja bättra mig, minst 2 inlägg varje dag har jag bestämt mig för. Sitter här nu vid min fina dator som jag fått från skolan. Sitter här i mitt klassrum och har datorkunskap. Sitter och antecknar lite i word så jag passade även på att skriva i bloggen. Vet att ni har saknat mig mina söta läsare för jag har så många läsare ju? Haha nä, inte direkt va. Men jag har den här bloggen bara för att berätta vad jag gjort under dagarna, kvällarna och lite allmänt om mitt liv. Jag trivs riktigt bra i den här skolan faktist, mycket ögongodis också! Om två veckor så kommer vi kunna vara i köket för då får vi våra kockkläder woho. Det kommer stå mitt namn också, lite små coolt. Vaknade kl 05 idag men somnade om en timme till.. och en kvart. Gick upp kl 06.15. Valde ut mina kläder som jag skulle ha under dagen, gick därefter och åt frukost. Sedan satte jag på mig lite mascara och for iväg mot skolan.

Snart fyller min lilla bff Amanda år, om exakt 10 dagar! Saknar henne faktist, har inte sett henne på ett tag känns det som. Aja men vi får ses snart, ge mig lite tips om vad jag kan köpa till henne. Vet ungefär vad jag ska köpa men det skadar inte med lite tips!

Har inte så mycket mer att säga för tillfället. Har rast om 17 min i en halvtimme. Så det blir skönt, sedan blir det datorkunskap igen. Ha det bäst, puss på er!

                                
                           Jag & Carro när jag sov över där i helgen! Skit mys med dig pluttan!

                                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0