Arbetsmiljö & Säkerhet - Discoteksbranden i Göteborg


Sitter här nu och har Arbetsmiljö & Säkerhet, oftast väldigt tråkigt. Vi har nydligen kollat på en dokumentär om Discoteksbranden i Göteborg som hände för 10 år sedan. Riktigt hemskt alltså, tror att det är ganska många av er som hört om den men för er som ej gjort det så kan ni läsa artikeln här.
Jobbigt, de har satt upp ett minnesmoment där det står alla som dogs namn och ålder. Fint är det, skulle vilja åka ner dit och kolla hur det ser ut.

Självklart så har jag inte tagit med mig några pengar till skolan när det säljs värsta feta kladdkaksbiten m. grädde för 5:- hallå?! Hoppas det finns imorgon också! Nu när man har världens fetaste träningsvärk så skulle det passa bra med en fet kladdkaka. Åh, så sugen.
Ska baka en egen färsk kladdkaka när jag kommer hem! Det ska jag fanimej göra! Ska fråga Amanda om hon vill baka det med mig idag haha. Nu har jag precis haft rast och ska snart börja med arbetsmiljön igen (boring). Men aa, ni får ha det bäst! Puss på er.

                                                    Minnesmonumentet i Göteborg
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0