Adrenaliiina!

Hola chicos y chicas! ¿Cómo estás? Tengo mi chaqueta de hoy, es feliz! Es hermoso y estoy satisfecho. Fue un día muy lento en la escuela hoy en día. Haha om någon inte fattade det där så är det så att jag fick min jacka idag! Min fina bikerjacka, hämtade ut den nyss från posten och den satt jättebra! Är skit nöjd! Sa även att skoldagen idag avr sjukt seg, as tråkigt haha. Fick även mina kockkläder idag och dom var fanimej inte fina alltså :|
Men aja, ska köpa foppatofflor istället, tänker inte ha ett par osköna och asfula träskor på mig, hell no! Japp men nu har jag inte mycket mer att säga,! Puss på er!

¿Hay alguno de ustedes que se acuerdan de Dj Mendez? He descubierto esta canción ahora mismo, es genial. No he escuchado durante muchos años! Eller är det någon av er som kommer ihåg den?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0