090909

Hejsan alla. Jag vet jag vet att jag mååååste sova men det går ju inte? Är inte trött alls. Men jag får väl tvinga mig till sömns antar jag. Imorgon så har jag svenska lektion på förmiddagen och språk på eftermiddagen. Slutar 15.30 imorgon, usch! Torsdagar är mina senaste dagar, då slutar jag halv 4. Annars slutar jag 3 alla andra dagar. Vad ska man ha på sig imorgon då? Får väl hitta på något sött att ha på sig antar jag, på fredag blir det fanimej mjukisar, GUD så skönt. Och den lilla söta pluttan som kommenterade förut och undrade vart mina mjukisar har försvunnit, jag kan säga såhär, dom finns fortf kvar! Haha mjukisar i mitt hjärta! Ja, har inte så mkt mer att säga nu än godnatt. Natti natti alla småpluppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0