TRÅÅÅÅÅÅÅKIIIIGT

1. Hur gammal är du om fem år? 21
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma.
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? en spansk skräckfilm, "de bortglömda" SJUKT läskig
5. Vem ringde du senast? Ronjauu
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "<3" till en hemlig person hihi
7. Vad är dagens planer? vaknade nyss, så jag ska ta mig en dusch och sedan äta frukost och tror jag ska ringa ronja då och fråga ifall hon vill göra något skojj!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vilket humör jag är på, ifall jag har skit tråkigt när jag ej kan sova så brukar jag ringa någon rolig människa. Annars underd agarna så blir jag bara störd av samtal, så jag föredrar nog sms! (:
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Dom är skiilda
10. När såg du senast din mamma? ser henne just nu, hon ska åka iväg snart, vet ej vart hon ska
11. Vilken ögonfärg har du? lite ljusare än havsblåa..
12. När vaknade du idag? 11:00
13. Har du någon gång hittat en katt? hihi, ja faktist, min "lillbrors" katt hittade jag död vid trottoarkanten :|
14. Vilken är din favoritplats? Där det är soligt och varmt, HATA sveriges väder. Indien är nog den bästa.
15. Vilken plats föredrar du minst? Går inte till de platserna.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? en dag i taget säger jag bara..
17. Vad skrämde dig som barn? Min upprepade mardröm som jag hade när jag var liten, en skit stor häxa som kittlade mig med hennes typ 10 cm långa vassa naglar (riktigt hemskt)
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv, jag har min stunder haha
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? mhmm, ja det kan man säga
20. Har du stationär eller bärbar dator? två stycken bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? något mjukt linne och trosor, eller bara trosor :) hottisar oftast :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? bara ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? vet inte om man kan säga spytt direkt, mer galla (A)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota faktist, skor utomhus (A), HATAR strumpor
26. Är du social? OM jag är
27. Vilken är din favoritglass? melonglass & citron sorbé
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? kläääääääääääääääääder & skooooooor :D
29. Tycker du om kinamat? riktigt gott, speciellt ris med biff & bambuskott
30. Tycker du om kaffe? ush!
31. Vad dricker du till frukost? mjölk lr fil
32. Sover du på någon särskild sida? mitten
33. Kan du spela poker? bara blackjack ibland
34. Tycker du om att mysa? looove it
35. Är du en beroendemänniska? verkligen inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? faktist inte
37. Vill du ha barn? självklart, men när jag blir äldre
38. Kan du några andra språk än svenska? ja,. svenska, engelska & ganska mkt spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? hav ska det vara, stora vågor!
41. Vad spenderar du helst pengar på? skor tror ja
42. Äger du dyra smycken? jag har absolut ingen aning, kanske klockan om det räknas som en smycken.
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? det var igår kväll, saft?
45. Vem är den roligaste människan du känner? det är nog ronja
46. Välj ett ärr på din kropp? mitt på fingret, på toppen precis, blev biten av en "tam" råtta på något kollo när jag var väldigt liten.
47. Vad har du för ringsignal? Jedi Mind Tricks ft. Killahpriest - Saviorself
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, ett par skot från FILA, haha, riktigt små, typ 10 cm långa..
49. Flirtar du mycket? det beror på vilket tillstånd jag är i haha.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? av mig själv, i mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? nej, haha?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej, det är ganska omöjligt just nu.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Snabba Cash, skit bra!
54. Läser du dagstidningen? Nej haha.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej faktist inte.
56. Dansar du i bilen? säg någon gång jag inte gör det haha.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? THAAA VOICE
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? mitt eget namn, när jag hade tråkigt haha
59. När var du i kyrkan senast? några veckor sedan med mamma, fråga mig inte varför
60. Vilka personer utmanar du? Alla som vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0