Under & efter dusch.

Hejsan allihopa! Efter att jag hade varit och solat med min mor så tog jag och hoppade in i en dusch. Jag kom på en liten rolig idé att visa lite vad jag använder för produkter i duschen och efter duschen. Hade bara lust till det s¨jag hade tänkt att visa bilder och sedan beskriva vad var och en produkt gör haha :). Prova gärna!

Under dusch:


  

1. Jag är då blondin och har färgat i lite blondare slingor,
så då använder jag detta silverschampoo för att inte
håret ska gulna. Lóreal expert série. Riktigt bra!

2. Sedan tar jag i ett vanligt shampoo, den återfuktar håret
och stärker det, för dom som har slitet hår, det är ganska dyrt,
men den är stor och den är ruskigt bra och rekomenderas ofta av frisör.
Matrix Biolage Smoothing Térapíe.

3. Tillslut så tar jag ett stärkande och vårdande balsam från
Schwarzkopf, Gliss Cell repair. Ganska billigt och jätte bra!
4. Under tiden balsamet sitter i så tar jag Nivea Scin refining Scrub,
som man gnuggar in i ansiktet ganska mycket och sedan sköljer bort.
Då får du bort massa gamla hudflagner, och den rensar huden helt enkelt.
5. Efter det så tar jag Lóreal Pure Zone Gelwash som man lägger på ansiktet
och gnuggar in det. Sedan sköljer jag av balsamet och gelwashen.
6. Sedan gnuggar jag in hela kroppen med vanlig Lactacyd tvål
som är en väldigt bra tvål. Inga speciella parfymer eller något sådant.

7. Sedan sköljer jag av Lactacyd tvålen och tvålar in mig med
Nivea Diamondtouch Creme Oil och sedan sköljer av.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter dusch:
  


1. Smörjer in mig med Biotherm Lait Corporel, den luktar citron
plus att man slipper bli så torr :)
2. Deo såklart, Dove Hair Minimising, gör så att håret inte syns lika
mycket och att det inte blir lika stubbigt och hårt när det växer ut haha.
3. Sedan när jag har torkat håret lite med handuken så lägger jag
L'anza Anti Aging silk serum på topparna så dom inte slits lika lätt.
Men inte på hela håret, då blir det bara fettigt.
4. Sedan sist men inte minst, Victoria Secrets Love Spell,
en body mist som man sprayar över kroppen så att man luktar ljuvligt!

Haha ja, jag använder mycket produkter, men det är viktigt att man blir fräsch! Det var bara det! CIAO


Kommentarer
Postat av: LS 19

paaaalllaaa

2009-06-27 @ 01:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0