två tester (tidsfördriv)

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången imorse?
usch och blä!


2. Hur mycket kontanter har du på dig?
har inga på mig, men det ligger en 50-lapp i fickan.

3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
"dolt nummer"


4. Vilken är din favorit-ringsignal på din mobil?
Saviorself med Jedi Mind Tricks


5. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
ett lila linne från gina tricot

6. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har faktist inte några på mig nu, men det var nog mina lila converse skor

7. Ett ljust eller mörkt rum?
ljust, vita alla väggar

8. Vad gjorde du vid midnatt?
lagade mat med ronja

9. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
vet inte :O, raderade alla sms nyss


10. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
vid gullmarsplan, buss 4 min.

11. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
denna fråga tänker jag ej besvara


12. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
min kizze, Zack

13. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? 
socker och koffein

14. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga alls, vad jag vet? har inte sådan gammal kamera


15. Vilken ålder har varit bäst hittills?
15..


16. Din värsta fiende?
spindeln :|

17. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en solnedgång från när jag var i indien


18. Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå..


19. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
pengarna, lätt


20. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
självklart

21. Senaste låten du lyssnade på?
"Goodbye"

----------------------------------------------------------------------------------------

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:


16. Fabbe Östberga
45. Matilda Bandhagen
15. Erol ( Chef )
39. Malin Stureby
48. Michelle Lillan ( barndomsvän )
20. Gina Rågsved
24. Jacinta Stureby
50. Momme Alby
12. Danne Tumba
54. Ninos ( Chef )
21. Hanna Stureby

F: Har du pussat nummer 45?
S: Haha nej, min förra klasskamrat


F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 21?
S:  Nog påväg till balen i Limousinen, när hon sjöng med oss alla :)


F: När ska du träffa nummer 16?
S: Ja vettefan haha? Tror inte att jag kommer träffa honom på ett bra tag.

F: Är nummer 50 söt?
S: Självklart, kännt han ett bra tag :)


F: Vad var ditt första intryck av nummer 16?
S: Duktig på fotboll? i don't know


F: Hur träffade du nummer 16?
S: genom skolan


F: Gillar du nummer 12?
S: Han är en trevlig prick (:


F: Har du träffat nummer 45 den senaste månaden?
S: Ja det har jag, innan sommaravslutningen.

F: När såg du nummer 15 senast?
S: Förr, förra gången jag jobbade.


F: Har du varit i nummer 39 hus?
S: Noup :)


F: När är nästa gång du ska träffa nummer 39?
S: Har absolut ingen aning faktist :O


F: Är du nära vän med nummer 48?
S: har inte träffat henne på ett tag, men håller ett öga på henne så hon ej gör något dumt, en barndomsvän.


F: Har du gått på bio med nummer 12?
S: Haha nej? 


F: Skulle du kunna gå ut med nummer 20?
S: Ja skulle kunna umgås med henne, men gå ut nej :) dras till det motsatta könet :)


F: Vad pratar du och nummer 15 oftast om?
S: haha typ ingenting?

F: Känner du nummer 24?
S: Ohja, en mycket älskvärd vän.


F: Skulle du kunna ge nummer 48 en kram?
S: självklart!


F: Hur är vänskapen mellan nummer 20 och 24?
S: Normal antar jag? De har gått i samma skola ett-två år så ja vet ej?

F: Hur länge har du känt nummer 54?
S: Några månader, det är en vän till min pappa och min chef. 


F: Har nummer 21 ett förhållande?
S: tror ej det :)

F: Har du velat slå nummer 54 i ansiktet?
S: haha nej absolut inte, :O


F: Hur träffade du nummer 50?
S: Genom min bästavän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0