Shopping runda..

Hejhej hallå allihopa! Förlåt för jag har varit så slarvig med uppdateringen under dagarna, det har varit så mycket nu det är därför. Men jag ska försöka skärpa mig, men idag skriver jag iallafall! Skit väder idag, men imorgon ska det iallafall inte regna och det är ju bra. Igår kväll så hittade jag ett par vanliga gråa tights i min garderob som jag aldrig använt typ, och då tänkte jag att jag skulle mixtra lite med dom, alltså göra om dom lite och det gjorde jag. Det blev ganska bra ut faktist haha, min stil om man säger så. Ni får se bild på dom :). Idag så vaknar jag av ett samtal från min mammas pojkvän Tommy och han frågar ifall jag ville ha någon midsommar-present. Självklart så svarar jag jaa, så jag och Ronja börjar att fixa oss och sedan drog vi till Skärholmen för att möta upp Tommy. Vi går runt och kollar lite och jag fastnar för en skit fin 70-tals jeansjacka från Monki, SKIT FIN och det satt jätte fint på så den blev det ju. Sedan fastnade jag också för ett par gladiator liknande skor, dom var så sköna så dom blev det också haha! Sedan skjutsade Tommy, mig och ronja till ikea för att ronja skulle möta upp sin mamma och pappa. Dom ska åka upp till Skellefteå där Ronjas bror bor, så dom ska hälsa på honom i en vecka. Där sa vi hejdå till ronja och hennes family. Tommy skjutsade hem mig till mamma och nu sitter mamma och tommy och dricker kaffe och lilla jag skriver i bloggen. Imorgon ska jag åka båt med familjen och andra vänner, det blir härligt. Skriver förmodligen lite senare så, vi syns! CIAO!

 
 
 

Bild 1. Älsklings jacka från Monki, 500:-
Bild 2 & 3.
Mina skor från Tiamo, 554:-
Bild 4. En dag på stan med Nicole & Ronja.
Bild 5. Mina omgjorda tights, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0