Rest in Peace Micheal Jackson, The King is dead - Long live the King

Hejsan allihopa! Idag så vaknade jag ganska tidigt, runt 10 tiden. Hade lovat min mor att damsuga så jag gjorde det. Efter det så har jag soooolat som vanligt, gud så skönt säger jag bara. Har blivit väldigt brun, vad jag tycker iallafall haha. Som ni kanske alla har hört så har pop-guden Micheal Jackson gått bort. Han gick bort igår pågrund utav en hjärtattack. Det är tydligen en minnesstund för honom på Hötorget som började kl 14. Han var verkligen en OTROLIG sångare och en av mina stora favoriter. Har lyssnat på hans låtar hela dagen idag, hade tänkt att lägga ut 20 stycken av hans låtar. Hoppas han sjunger för alla våra andra änglar i himlen nu. Rest in peace Micheal! CIAO!




Micheal Jackson & Britney Spears - The Way You Make Me Feel (Live) 2001
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0