ont i huvudet

Sötnosar! Har haft och har en riktigt ond huvudvärk, den är hemskt och det känns som om det dunkar överallt i skallen. Plus att det är värsta skit vädret och det är inte kul men man får väl hoppas att det blir fint väder snart. Jag vet iallafall att det ska vara fint väder på Tisdag så man får ju hoppas att "vädergubben" inte ljuger om man säger så ..
Min lilla ängel amanda for till Turkiet igår, hoppas hon har det bra där, JAG VILL OCKSÅ ÅKA!! Där är det iallafall 30-35 grader varmt liksom, och här sitter man i vårat skit land. Snart den första hela veckan på sommarlovet och det känns sååååå bra kan jag ju bara säga, ska nog vara lite med min kära vän Ronja tror att Nicole hänger med också :D Har inte så mycket att skriva vad som hänt idag faktist haha, för jag har bara vilat och tagit det lugnt, ska ta en skön dusch nu vad jag vet om. NEJ, jag ska bada istället! Gud va skönt, ligga i badet ett litet tag med en badbomb och ljus! Haha, man kan ju passa på att mysa och ta hand om sig själv lite :). Ska nog ringa Ronja ikväll och prata lite med henne, man blir så glad av att prata med henne! Det är tre låtar som satt sig på hjärnan idag, så därför hade jag tänkt att psyka er läsare med dom med! Men nu blir det ett bad för mig, skriver förmodligen senare. CIAO !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0