Ni, bara ni & jag älskar er! Tack för att ni finns!

Asså jag har inte ens ord för er två. Ni är så underbara båda två och ni lyser upp min dag men det känns som att alla ska åka bort. Först min lilla ängel Ronja men du kommer iallfall tillbaka på Fredag men solstrålen Nicole ska åka till Libanon på Söndag och du kommer vara borta i 35 dagar och det är inte lite om man säger så. Saknar redan min ängel och nu ska solstrålen iväg också! Åh! Men ni ska veta mina hjärtan, att utan er hade jag inte varit någonting alls. Ni betyder jätte mycket och jag älskar er! All lycka till er!


Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden



Kommentarer
Postat av: Nicole

VAD SÖT DU ÄR ÄLSKLIIIIING! ÄLSKAR O SAKNAR DIG REDAN OCH KOMMER GÖRA DE ÄNNU MER <3

2009-06-20 @ 15:05:52
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0