Next goal!

Wazuuup folket! Idag har det varit mycket solning och badning! Som vanligt dårå haha, åkte ut med mammas kompis båt idag. Jag, Viktor, Tommy, Mamma, Pia & Ubbe + DIBO!! Vi åkte ut till skärgårn' och solade där på båten. Pia och mamma var för fega att hoppa i vattnet, det var verkligen skönt i vattnet simmade jätte mycket. Efter vi hade hoppat i så hoppade även lilla Dibo i också. Efter några timmars badande så bar vi åt hemmåt igen. Jag satt längst fram på båten medans ubbe körde båten. Mamma och jag åkte hem men först till Willys för att handla mat. Köpte den skit braiga filmen Ciao Bella, kom ihåg när jag såg den på bio haha. Kl var cirka 21 när vi var hemma. Så sedan dess har det varit datan och tv:n :). Mitt och Ronjas två mål är nu lägenhet & Kreta i ett halvår. När vi är 18 så ska vi skaffa en 2:a tillsammans, homies vettni. Och vi är fullkomligt seriösa? de är inget som bara sägs? Sedan ska vi redan nu börja samla pengar till kreta för att vara där i ett halvår! ¨Nå de var bara det jag ville säga för tillfället, sov så gott läsare och GODNATT!

 



Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej Miranda! Kolla din mail :)



Kram!

2009-06-30 @ 18:46:23
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0