nääää, en nyhet!

nu är det såhär, att min kaxiga vän ronja tror inte att jag vågar lägga ut en sak på bloggen! Hon och hennes mister X eller ja man kan väl säga O, jaa, dom är ej tillsammans men dom säger jag älskar dig heeela tiden till varandra? men inte konstigt, dom är skumma båda två :). passar bra ihop! hon tror inte att jag vågar säga att hon älskar honom men nu är det så, så om nu O läser detta så ska du veta att hon älskar dig!
Och obs, jag gjorde detta BARA för att visa att jag är ingen fegis!! :D:D
okej jag får tydligen inte nämna namn, MEN ronja älskar en man som är kallad O!
SÅ DÄR FICK DU DIN KAXIGA JÄVEL!


fuck-you1.jpg image by bguzzino
haha, fuck you  & bilden passar dig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0