IGÅR KVÄLL & NATT!

Hejsan bloggen! Förlåt verkligen för att jag inte har skrivit så mycket på sistonde, har varit dålig på uppdateringen, men jag lovar att bättra mig! Jag hade avsluting i tisdag, en jätte härlig känsla faktist men ändå väldigt sorligt om man säger så. Niorna fick gå upp på scenen och ta emot rosor, sedan gick vi in till klassrummet och våra betyg blev utdelade till oss alla. Varje gång läraren ropade upp ett namn så hade alla i klassen skrivit något bra om varje person i klassen på en lapp som var omformad till en mening, den lappen gavs till var och en av oss. Sedan när alla skulle ta farväl om man ska säga så, då kom tårarna.. att tänka sig att man har spenderat mer tid med de här eleverna än med sina egna föräldrar och familj i 3 års tid och andra från 5-10 års tid. Helt ärligt så trodde inte jag att jag skulle fälla någon tår alls, men det gjorde jag och det kändes hemskt.., kommer sakna er så mycket nior! Sedan efter det tragiska farvälet så åkte jag hem faktist och bara tog det lugnt för jag var såååååå trött efter alla tårar och efter att ha vaknat tidigt. Kommer typ inte ihåg vad jag har gjort förens igår. Igår så kom jag till ronja och vi skulle möta upp nicole för vi skulle ha en myskväll med "picknick" haha. Vi köpte någon slags fake-redbull, 24 pack haha, och alla tog slut :O, till bara mig, nicole och ronja! Med massor av chips, godis och ostbågar och sådant hihi! SÅÅÅ kul man kan ha med er tjejer alltså, vi satt oss någonstans i fittja på en filt och lyssnade på musik! Skit kul faktiskt! Vi gjorde så mycket igår alltså, rullade ner för backar, hjulade, kullerbyttor, sprang runt och gjorde så konstiga saker, vi hade tagit med oss en toarulle och believe me,.. den behövdes verkligen, jag kissade lite mer än 7 ggr vad jag kommer ihåg haha :O hade verkligen as kul! Vi började knatta hem till nicole runt 02 tiden, sedan gick vi ut en liten stund igen tills kanske halv 3. Sedan la vi oss och jag somnade direkt med nicoles gossedjurs hund, den heter Habibi vad jag vet. Så ja, jag somnade med Habibi och vaknade ganska tidigt faktist. Jag vaknade runt kl 9 - halv 10, fick reda på att jag hade snackat i sömnen haha hopppsan så kan det gå. Sedan gick nicole till någon fotvård vid 11 men jag och ronja stannade kvar här och åt frukost sedan kom hon hem igen. Nu fixar vi oss lite och vet ej vad som händer nu faktist, får se :). Skriver senare ikväll! Ha det så bra, ciaooo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0