I remember when we kissed, I still feel it on my lips. The time that you danced with me with no music playing. I remember those simple things, I remember 'till I cry. But the one thing I wish I'd forget, the memory I wanna forget.. is goodbye.

Mitt liv är helt fullspäckat med händelser. Det händer saker hela tiden som inte går att förklara, det händer hemska saker när de verkligen inte är ett bra tillfälle och det händer bra saker vid värsta tänkbara tillfälle. Det kan ju oftast vara bra men, livet har sina olika "vändningar" om man kan säga så. När allt är som bäst så händer något fel. Kanske inte för alla men det händer mig ofta kan jag ju säga. Just nu vet jag inte vad jag känner, jag känner ingenting lr jo nu ljuger jag. Jag känner visst någonting, jag känner ilska, hat, kärlek m.m men det är så mycket så det blir som en hel bulle med känslor så tillslut så vet man inte vad man känner? Jag vill känna mig fri för en gångsskull, när inga problem härjar över en. Att allt bara är perfekt, men det vill väl alla. Mitt liv har haft sina upp- och nedgångar precis som statistik saken här i bloggen, så ser väl livet ut på en sådan skala, för mig iallafall? Bara för man inte hade den bästa uppväxten och den bästa miljön runt sig så har jag lärt mig att man ska kämpa lika hårt hela tiden. Ifall man har haft det dåligt så ska man bli bättre och vara bättre och bli bättre. Ta dagen som den kommer, en dag i taget, "one step at the time" kalla det vad som helst, men så är det. Har faktist ingen aning om varför jag skriver det här men jag skriver det bara. Fingrarna bara flyger kors och tvärs över tangentbordet. Vet inte ens om det jag skrivit är något att läsa eller förståligt, men jag tror det? Alla har sina problem, alla kan ha det svårt men allt går alltid att lösa. Säg aldrig, aldrig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0