Godmorgon!

Goodmorning everybody! Vaknade faktist nyss nyss, så mina ögon är lite suddiga fortfarande haha. Har väldigt ont i halsen idag, usch men det kanske går över senare, det får man hoppas. Somnade inte så jätte sent igår, klockan kanske var typ 03. Jag hade tänkt att äta frukost nu sedan ska jag hoppa in i duschen men efter det så ska jag städa rummet. Det är kaos där inne haha. Idag så är det självklart sol igen så jag ska sooooolaa :). Ska dra på mig en dödskalle/blommig bikini från Carlings idag. GUD va skönt med sommar säger jag bara. Ska nog ringa Olivia snart och fråga vilken dag det blir som vi ska träffas :). Ikväll så ska jag fira en kompis (eller ja, "plast" syssling, mammas killes släkting) till mig som fyller 17. Han bor någonstans långt upp här i Sverige haha, kommer ej ihåg vart. Men han är iallafall här i Stockholm för tillfället. Nej nu kurrar magen, nu ska jag äta frukosten. Skriver nog innan jag går ut. Föresten vem blir inte glad över en gammal svensk kult låt! Ha det så bra, PUSS & CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0