Den är faktiskt fin..

Hejsan allihopa! Var lite på fittjafestivalen idag men min b.vän och Johannus. Gick runt lite där och kollade till olika folk, smakade lite från ronjas socker äpple, det fastnade i tänderna hela tiden :O. Jag vaknade ganska sent idag, har typ vänt på dygnet om man säger så då. Imorgon är det skola igen, fyy! Men på TISDAG så slutar jag, tjihuuuu! Inge mer skola på några månader, va härligt! Hittade en låt på youtube med Marie Fredriksson, låten hade faktist pappa på sitt bröllop. Skit fin faktist och den passar verkligen in på ett bröllop också! CIAO

Nu är jag på väg igen letar efter sanningen
Letar efter ro i min själ
Jag får alltid samma svar så många lögner som finns kvar
Så mycket oro i min själ
Ett liv ett sökande liv. En tid en tvekande tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Vågorna som når min strand ger lugn och lycka i mitt land
Så mycket trygghet i min famn
En enda solens dag en enda månens natt
Så mycket kärlek i min famn
Ett liv ett levande liv. En tid en sanningens tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Ett liv ett levande liv. En tid en sanningens tid
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv
Jag ska hålla kvar den känsla jag har att jag älskar
Det här ska bli den bästa da'n i mitt liv
Den första och den största da'n i mitt liv..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0