Båt-dag

Hellu! Vi kom hem från båten kl 22 idag, det var faktist en härlig dag. Vi åkte till kärs-ön. Firade midsommaren där med familjen och som tur så blev mamma på humör igen, tack gud! Men jag var ju sur på henne pågrund utav hur hon hade betett sig mot mig men hon sa förlåt så det är lugnt nu. Nu ligger mamma och sover och jag sitter här och skriver och har skit tråkigt. Det blev lite bilder idag på mig och min älskling Dibo. Love u! Har mer bilder men dom läggs nog ut senare. Här är några stycken bilder! Dagens outfit var: Jeans från Miss Sixty med kedja. Vit topp med rosett vid brösten (vet ej var den är köpt), gladiator skor från Tiamo, jeans jacka från monki, solbrillor från gina tricot och hårband med kedja från bik bok. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan för att kolla på tv och kommer nog förmodligen att somna. Så godnatt på er alla! PUSS & CIAO!












1. Min älskade Dibo & Jag PUSS
2. Samma bild men i de rätta färgerna haha!
3. Jag och Dibo när vi precis stigit av Ubbes båt.
4. En helt oförberedd bild på mig som Tommy tog.
5. Jag vet, jag vet, jag har visat dom innan men dom är så jävla underbara! SKOR!
6. Jag älskar dig Dibo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0