BAL 09

Heeeeejallihopa! Balen igår var fantaaaastisk, alla dansade (ett under) men dom dansade faktist. De va länge sen jag hade så jävla K.U.L ! Jag, Olivia, Klara, Hanna, Alice, Johanna, Matilda och Sara åkte i FETASTE limooousinen! En vit limo som kom exakt utanför mitt hur, ouff det kändes coolt asså haha. Vi PUMPADE musik i limon och ALLA sjöng, min älskade änglar ni var så fina så det bara skriker om det! Jag fixade mitt hår i Norsborg faktist, hon som gjorde det var sjukt duktig! Haha hon satt och sa att jag var vacker hela tiden haha. Sedan kom fadern och hämtade mig i bilen sen åkte jag hem och sen som sagt kom limousinen! Våran entré va ju ur grym! Alla bara skrek och den var så fin. Sedan gick vi in till aulan och drack lite smultron cider typ haha, alla hälsade på alla och tog lite bilder. Sedan vart det middag i matsalen, några 8:or serverade oss alla, Kebba, Andreas, Gustav, Gina och Hanna höll tal för oss alla! En åt gången alltså. Kommer sakna er alla nior!!! Sedan bar det av till aulan där det var höög musik och det var bara att springa dit och dansa ASSET av sig. Sedan blev kl 12 och sista låten som spelades var: ALLA SOM INTE DANSAR É VÅLDTÄKSMÄN!! Den har varit värsta grejen i skolan så aaaalla skrek och dansade som fan. Sen tog det slut och alla sa hejdå, min pappa kom och hämtade mig så de va skönt för det regnade hela tiden typ. Det var det! CIAO

Vår feta limousine


Samiiir och jag dansande till en rocklåt haha! As kul!


Klara, Jag dårå, Olivia, Johanna, Alice och en halv Hanna!



Matilda, Klara, JAG, brunaste Olivia dårå, Johanna, Alice och Hanna (vår kända fotograf, SARA)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0