Bailar Reggae

Tjenare allihopa! Vaknade ganska tidigt idag för att åka och äta lunch med min morfar och min mamma. Så morfar hämtade mig här hemma och vi åkte till stan där mamma har sin Yoga-kurs. Så hon kom ut dit och vi gick och åt lunch allihopa. Sedan åkte morfar hem så mamma och jag åkte och solade solarium och sedan solade vi vanligt utomhus haha :). Har i stortsett solat hela dagen idag faktist. Och nu sitter jag här och ruttnar hemma, ska ta och hitta på något senare, fick nyss ett samtal från en kompis så vi ska ut och umgås lite. Bara för er läsares skull så skapade jag ett konto på YouTube för att för första gången så sökte jag på en låt och hittade inte den. Men jag hade den på datan, så jag gjorde om den till en video och la in på Youtube. Så jag kunde visa här på bloggen denna låt för er, man får sådan lust att bara shejka loss alltså haha. Ja men iallafalla, här har ni låten! PUSS & CIAO!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0