älska värme!

Tjenare allesammans! Har ni haft det bra? Jag har faktist det :). Eller ja, sedan sist jag skrev så har jag haft det bra haha! Igår åt jag massor av mat och godsaker :|, don't know why men man måste ju ta för sig när det finns. Ska suga på mitt granerade äpple snart, det ligger i kylen och kallnar, mMmmMmm. Idag så är det jätte varmt, as härligt! Äntligen så kommer värmen som alla har väntat på så länge och bort med skit regnet. På min startsida när man gå in på internet så kommer alltid vädret upp (eller väderprognosen) och idag så såg jag detta och det gjorde mig jätteglad!!

Är det inte härligt?! Är skitglad över vädret nu haha. Och min balkong sitter bakom på huset så att solen steker rätt på, så jag hade tänkt att dra på mig min hel guldiga bikini som jag köpte i Indien! Även fast solen går i moln ibland så är det fortfarande varmt för att det inte blåser någonting typ, ännu bättre! Vet inte än vad som händer senare mot kvällen, hoppas någonting kul kommer upp så man har något att göra! Saknar min Ronja! Idag så åker Nicole till Libanon också, faktum är faktist att hon nu går upp mot planet om hon inte redan sitter där på. 35 dagar är inte lite direkt!! Aja precis som hon sa nyss så får vi uppleva mer minnen tillsammans när hon kommer tillbaka. Nicole & Ronja mina små kärlekar! Men inte nog med det, min solstråle Amanda är i Turkiet nu också :( hon kommer nog om en vecka tror jag om det inte är mindre så det är väldigt bra, har saknat henne som bara den (WoOoW). Nu veckan som kommer så ska jag möta upp Olivia, pluttan! Vet ej vad vi ska göra men är bara glad att vi får träffas eftersom det antagligen inte blir så jätte mycket längre eller lika mycket som förut. Eftersom hon gick i samma klass som mig men nu börjar vi på olika skolor en bit bort från varandra. Alla bara åker bort nu för tiden, visst ni alla kommer tillbaka men att ni bara lämnar mig här :O "/ ! Fy på er! Nej jag skoja, hoppas ni får en bra tid vart ni än är jag väntar här i Sverige på er mina små hjärtan! Men nu orkar jag inte skriva något mer, nu ska jag hoppa i bikinin! Skriver senare ikväll och berättar vad som händer, PUSS & CIAO!

Gårdagens outfit:                                      Dagens outfit:
(inte världens bästa bild, jaja)                    jeans jacka,
 jeans jacka,                                               kort, corallröd klänning
vitt linne, håliga tights & gladiator skor.     gladiator skor
                                    
Ganska brun ändå?
 
mina härliga nya brillor från gina tricot:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0