12:14,

Godmorgon på er! Sov as dåligt inatt men det som gjorde mig pigg på morgonen var den härliga solen. Så jag brydde mig inte så mkt om att jag sov dåligt. Hmm, vad ska jag göra idag? Just nu sitter jag iallafall och väntar på att min mamma ska komma hem från sin Yoga-kurs för vi ska gå till Torget och fika lite sedan ska jag nog till stan. Men när jag kommer tillbaka från fiket så hoppar jag in i duschen för att fräsha upp mig lite. Är inte säker på vad jag ska ha på mig än, men jag har en liten outfit som jag ska ha nu bara till fiket. Min katt Zack har varit helt galen hela morgonen, han springer runt här som om det vore ett Tivoli, krockar i väggar och dörrar (förstår inte felet med honom) aja men det är underhållande iallafall. La precis in några härliga låtar på Ipoden med Stor & Näääk. Just nu så har jag inget kul att berätta men det kommer nog senare. Jo, just ja! Ja drömde en riktigt äcklig mardröm inatt men jag har glömt vad som hände? Jag vet bara att den var äcklig :S.. Jaja, får ta en funderare och kolla om jag kommer ihåg den. Nej, nu ringde mamma nyss så nu ska jag springa ner och möta upp henne. Ses så länge! PUSS & CIAO!

Fiket's outfit, haha:
Tighta, beiga piratbyxor (från Gina Tricot, gaaammla)
Pösig t-shirt från Gina Tricot
och midje skärp från Gina Tricot.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0