090630

Tjenare alla katter där ute! Idag har det varit precis likadant som de sista dagarna, jag har solat & badat. När jag vaknade kl 1. Så åkte ja & mamma till Flatenbadet och badade. Vi solade även mycket, vi tog med oss våran stora älskling Dalton. Gud va han gnällde när man hoppade i vattnet, han skulle passa som livräddar hund haha, om han inte sitter fasst när man badar så hoppar han i efter en och försöker ta tag i badbrallorna. Baywatch-Dalton haha, men men vi hade det skönt och kul. Lite senare när jag kommit hem så ringde ronja mig och frågade om jag ville följa med henne & Johanna för att bada imorgon. Självklart tvekade jag inte en sekund, ronja sa också att hon ska sätta på sig lite babyolja & lite coca cola för att de gör tydligen så man blir skit brun. haha varför inte testa? jaja, de får vi se imorgon hur det blir, vi drar iallafall till slagsta imorgon så de blir ju härligt. Mycket bad ska de blir! För man blir även brunare i vattnet, måste jobba med brännan nu alltså haha. Är redan ganska brun faktist! En bild från gårdagens båt tur blir det också, hare bäst CIAO!

Haha, inge smink o grejjer, så skönt! (Bild tagen av Tommy)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0