Vini Vidi Vici

Hejsan allihopa! Har varit lite seg med uppdateringen. Men ska berätta vad jag har gjort! Igår på morgonen så åkte jag till Ronja för att sola och bada i Slagsta. Jag mötte upp henne och Johanna. Gud va skönt de va i vattnet säger jag bara, senare på kvällen gick vi dit för att kvällsbada. Man kan väl säga att jag, ronja & johanna hade bränt oss "lite" haha. Det tre vandrande chilisena lr de tre vandrande hummrarna. Men idag ser man brunheten nu, känner mig väääldigt brun :|. Åkte hem ungefär runt kl 12, min mor kom och hämtade för vi skulle senare käka med Tommy & Viktor på kolgrillen älvsjö. Jag åt fläsknoisette med bulgur, otroligt gott! Mamma och jag var hemma runt halv 9. Satte mig vid soffan för att kolla på "Rockstar" en sjukt bra film enligt mig. Imorgon blir det 65-års kalas haha, eeeruuuuligt. Tommys pappa fyller år så de blir hela släkt grejen där jue! Ska vara lite upplädd också, självklart! Tycker att Michael Jackson var så gullig när han var liten, speciellt i denna video! PUSS & CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0