tråk bråk.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0.06 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? japp!
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Maria
4. Hur lång är du? 162.5 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Patrik 1,5
6. Hur löd ditt senaste sms? "Ok :-)"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är min grejj (:
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda sen 10 år tillbaka
9. När såg du senast din mamma? för typ 2 timmar sen
10. Icke godkänt i något ämne? inget alls
12. När vaknade du idag? typ 11.30
13. Vilken är din favoritplats? sängen och på en varm sommarnatt på stranden
14. Vilken plats föredrar du minst? äckliga illaluktande tunnlar & stadstoaletter
15. Vem får dig att må bra? min familj och mina underbara vänner
16. Hur stor är din säng? 120 i bredd
17. Vad sover du i? har inte mina sängkläder på mig just nu men annars är det bara med trosor vafan :D
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4-5
19. Var har du bott/bor? gamla enskede/dalen, stureby, ekerö, älvsjö, kungsholmen och nu årsta sedan 3 år tillbaka :)
20. Tycker du om kinamat? love love love love
21. Tycker du om kaffe? usch fyfan
22. Vad dricker du helst till frukost? vinter: varmchoklad, sommar: vatten, juice lr mjölk
23. Kan du spela poker? haha bara blackjack
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? japp :)
25. Vill du ha barn? ja, när jag känner mig mogen & redo för ett barn och med den rätta, en son & en dotter önskas (a) 
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och ganska mkt spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? faktist inte!
28. Föredrar du havet eller bassäng? the ocean!
29. Vad spenderar du helst pengar på? K.L.Ä.D.ER
30. Äger du dyrbara smycken? sii
31. Kan du rulla med tungan? åt båda hållen ;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? me and amanda, samma humor på pricken! kan vara lite creepy ibland :O
33. Vad har du för ringsignal? Smujji - Let Yourself Go
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? njae, ett par skor & en jacka typ haha va liten man va då
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mammas & min spikmatta :) 
36. Kan du byta olja på bilen? 
37. Vilken var den senaste boken du läste? Snabba Cash 
38. Dansar du i bilen? All the time
39. När var du i kyrkan senast? a few month ago
40. Hur många hål har du i öronean? 3 :)
41. Har du någon piercing?  i tungan och i naveln
42. Har du någon tatuering? nej, men vill fett med gärna ha en!!
43. När slutade du med gosedjur? har kvar dom flesta sådeså :)
44. Har du pojkvän/flickvän? nix.
45. Har du en bästa vän? Amanda!!
46. Vad är ditt mobil nummer? 0739.. hahah glöm de, släng dig i väggen :)
47. Vad ska du göra ikväll? vara hemma bara, ta det lugnt liksom
48. Har du några syskon? en storebror, love yah!
49. Vill du flytta hemifrån? inte nu, är liksom mamis girl!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0