fuck u to! (:

Tja Tja allihopa! Hur mår ni allihopa? Shit har varit sjuuuuukt duktig på uppdateringen den senaste veckan *NOT* men lovar att jag blir bättre. Haha det känns som om jag sagt så ett par ggr nu men aja, denna gång så lovar jag. Vaknade typ klockan 1 idag -.- ... Var skit trött, verkligen. Var uppe till 4 igår, promenarade från liljeholmen hem till mig, :O .. Nää men de va fett med mys, härligt. Min älskling åker till Skåne imorgon :(, men som tur så kommer hon hem på fredag och på lördagen blir det skiiiit kuuuulit :) Our day, om man säger så dårå. Har faktist solat en hel del, igår tillexempel så var jag på flaten med Amanda, Evelina, Yasmine & Therese. Härliga tjejer. Det hände faktist en liten kul grejj också, på bussen som jag och Amanda tog mot Flatenbadet så klev det också på ett vääldigt annorlunda par. En tjej som måste haft något fel, eller aa hon såg väldigt annorluna ut, plus att hon va typ ett huvud längre än hennes pojkvän, och killen var en riiiiktig import, han hade faktist ett fint leende så om han skulle raka av sig sin lååååånga hockeyfrilla och fixa sin stil så skulle han se lite bättre ut iaf. Men aa iallafall, så sitter dom och håller hand på bussen (så sött) haha. Men när vi gick av så gick dom också av där, dom låg en bit bort från oss tjejer. Sedan går dom ner i vattnet och GROV hånglar, slickar varandra på halsen och sånt, visst gulligt men framför dom fett små barnen  haha get a room. Sedan när vi tjejer skulle pka därfrån så åker dom med samma buss, paret sitter några meter framför oss. Vi hade inte gjort ett piss, sedan när vi kollar dit så peker killen långfinger åt oss. Hahah och vi hade inte gjort ett piss? Vi lyssnade bara på lite musik, sedan när dom ska gå av så ropar vi: EJ! och allihopa pekar långfinger haha. As kul. Aja då fick vi ett gått skratt.
På tal om flaten, jag har solat så mkt med babyolja i ansiktet så jag har blivit tomat :| Haha som ett röljus i natten, gud så ruligt. Men imorgon blir det brunt, haha jag har blivit fett brun, as härligt! Aja har inte så mkt mer att säga, hittade en skit bra låt, som jag hade tänkt att lägga ut till er! Här har ni dagens låt & dagens video. Ni får alla ha det bäst, CIAO!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0