Tja tja

Hello lovely people! What's the lääg? Igår så hann jag aldrig fixa håret hos Maria utan det blir dag istället, ska bege mig mot hennes place om en timme. Jag sa ju igår att jag skulle till Sickla men min mamma, mormor och Tommy. Det blev stor shopping på mah favourite store Monki. Köpte ganska mkt därifrån och är mycket nöjd med mitt köpt. Några t-shirtar, ett linne och två st korta, luftiga huvtröjor - haha har ingen aning om vad man kallar dom för något men dom är iallafall mycket fina. Sen köpte jag en tunika/kofta från Gina också (ni får se bilder nedanför). Hmm idag så ska jag fixa håret som jag nämnde och sen ska jag nog åka och sola lite. Tycker att min bruna färg börjar tina bort :( .. Så då blir det solning. Min älskade Amanda kommer hem idag från Skara men det är senare på kvällen så jag åker förmodligen till henne då. Jaa jag har inte så mkt mer att säga faktist. Haha jag har blivit så tråkig på sistonde. Snart börjar ju fanimej skolan också! Den 20:e augusti på ett nytt gymnasium.. hihi pirrigt! Aja ser både fram emot det och är lite nervös samtidigt, så många nya människor. Har liksom aldrig i hela mitt liv bytt skola, har gått i min förra skola i 10 härliga år. Aja 3 år i gymnasiet blir nog också kul (får man ju hoppas). Jag och Amanda har bytlånat ipod. Båda är rosa som tur är!Nej nu ska jag börja fixa mig! Här har ni låten som bokstavligt fastnat i min hjärna och är underbart bra. Sedan en till låt som också är sjukt bra, hittade ingen kul
video så det blev två låtar istället! Ha det bäst!
Puss & Ciao!

Denna låt har fastnat i min hjärna!
 
Men det har denna också!



3 t-shirts & 1 linne från Monkii

2 st luftiga, korta huvtröjor? haha Monkii

En lång 3 färgad tunika emed knappar på ryggen, Monkii

Grå tunika/kofta från Gina Tricot


LOVE YOU BFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0