test

SENASTE
Låt du hörde: Enrique Iglesias - Bailamos
Film du såg: Harry Potter och halvblodsprinsen
Mat du åt:  M&M
Kram: Mamma
Puss: Hemligt! (:
Känslan: trött
Ilska: i förrgår, usch va arg jag var på den där idioten
Resa: Sickla
Glädje: Igår på bion
Dröm: vill inte ta upp den, den var hemsk
Boken du läste: Snabba Cash, det var ett tag sen haha
Personen du träffade: mamma & tommy
Personen du pratade i telefon med: Tommy
Personen du fick sms av: Amanda
Gången du åt en 7-eleven korv: sjuuukt länge sen
Gången du var utomhus: igår natt
Gången du sov: somnade vid 03
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det var ett jävla bra tag sen
Saken du köpte: en stor cola och M&M

ALLMÄNT
Ska bli skoj: att vara själv hemma, får se vad som hittas på ;)
Ska inte bli skoj: don't know :O
Sparar till: Turkiet resan med Amandaoo
Önskar jag var bättre på: är grym på det mesta ;)
Dagens dryck: ingen, har inte druckit något än
Vem saknar du just nu? Amanda
Tre band/artister: Enrique Iglesias, Jacco & Smujji
Vad har du gjort idag: vaknat, suttit vid datan haha trååååk
Var det kul? hell no
Brukar du svära mycket? aa, måste trappa ner på det alltså
Hur tidigt stiger du upp? 10-11-12-13 nått sådant
Är det bra eller dåligt? inte fan vet jag haha
Gillar du att slåss eller? det beror på vem jag slår :) haha elak flicka!
Vad ska du göra ikväll? har ingen aning än!
Hur många timmar sover du per natt? 10 kanske (A)
Vad är det för veckodag? Måndag
Är du uppväxt i stan eller på landet? Söderort, Gamla Enskede & Stureby
Vad lyssnar du på för musik nu? Dancehall & Reggaeton
Öl eller Vin? usch ingen av dom
Vad längtar du till: nästa helg, med manduus
Vem hatar du: har ingen som jag verkligen hatar, lr jo 2-3 st kanske (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0