Morrrooon!

Godmorgon kära läsare! Som ni ser så är jag vaken ganska tidigt, men det är för att jag snart ska åka mot Fittja och möta upp Ronja. Sedan ska vi möta upp Johanna i Slagsta. Tjihuu, dags för o bada, sola och bli fett med brun! Ska få använda min nya fina bikini, haha den är dags för att invigas. Längtar tills jag hoppar i i det sköna svalkande vattnet, haha dags för att dyka. Nu på morgonen direkt när jag vaknade så gick jag och städade mítt rum som min mamma tjatat så mkt om, sedan så diskade jag även. Satte på mig en vit tubtopp från Gina och mjukis shorts (röda) från Indien. Och  bikinin under såklart! Vet inte om jag sover hos Ronja idag, får se vad hon vill. Ska börja röra mig mot tvärbanan kvart över 10. Ska ringa Ronja vid halv 11 så får hon börja göra sig i ordning. Dags att smörja in sig med babyolja haha! Ska faktist passa på att visa er min favorit låt som jag ääääälskar. Har faktist inte så mkt mer att skriva så jag skriver mer ikväll! Puss & CIAO!
Big love!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0