Lejonkungen

Tja tja allihopa! Hur är det med er alla?! Själv så mår jag super och det är ju skit bra, inte sant? De senaste dagarna så har jag varit hundvakt till min underbara älskling Dibo. Det finns nog ingen härligare hund än denna. Har sovit här där hans ägare bor, här i Västertorp, stationen innan Fruängen dårå. Ååå saknar min Mandus. Hon kommer hem på lördag eftermiddag och då ska hon komma till mig och då blir det turkisk middag! Mys va?! Men jag ska inte glömma några, det är några andra personer som också är bortresta som snart kommer hem igen, saknar er med, så känn er inte glömda! Det är så många som rest bort i sommar tycker jag, det har gått så snabbt, hela den här sommaren alltså. Imorgon så ska jag åka till Norrtälje hem till min storebror och han ska laga middag till mig. Ska sova över där med, har inte sett honom på ett bra tag så det ska bli ruuulit. Ajah har inte så mer att skriva för dagen, skriver senare ikväll hoppas jag. Här har ni i alla fall dagens låt & video! PS. Vet att ni alla har en "lejonkungen" sida i er själva, haha ;)..  CIAO!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0