Jag ser dom leer..

Hejsan sköningar! Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, har inte haft tid med datorn om man säger så. Igår så var Amanda här, vi åkte och stor handlade på Willys för hela veckan. Är ju själv nu i en hel vecka eftersom min mor och hennes kille är ute med båten. Så nu sitter jag och Dibo här själva. Har precis varit ute med honom, en riktigt lång promenad. Precis innan vi skulle in i porten så träffade Dibo på en liten kompis. Hon var bara 6 månader men äsch vad gör det, dom lekte lite iallafall. Nu sitter jag här och är heeeeeelt uttråkad. Föresten så släpptes nydligen carlito, aki & jaccos nya video. Så gryyyymt bra låt, den har fastnat i hjärnan! Love love love to Jacco :)! Nu ska jag fortsätta lyssna på den! Ni får ha en bra natt, CIAO!




schnygging ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0