ingen rubrik

Hej hej heeeej alla! Har varit lite seg på att skriva men har faktist varit lite upptagen de senaste dagarna. I förrgår så var jag med mamma och tommy på hans pappas 65:års fest. Det var som hela släktpaketet haha, vi gjorde ganska mkt, familje saker, typ krocket spel, pilkastning och åt mat. Har nästan aldrig spelat krocket seriöst, har aldrig fattat hur man gjort men tror det eller ej så VANN jag en  gång och sen kom jag tvåa och trea också. Alla var ganska uppklädda faktist haha, min mamma kom 2:a på pilkastingen trodde hon inte va så duktig. Fick min nya lur igår också, en LG KP500 Touch Screen 3". Blev helt förälskad i den men idag på förmiddagen så stängde den bara av sig :O! Så pappa ska åka och lämna in den imorgon. Så får väl den igen om någon vecka. Från kl 10-14 idag så var jag hundvakt till min lilla plutte Dibo. Ska vara det hela veckan ut, lr aa till Fredag iallafall. Sedan nästa vecka så ska jag ha honom konstant hela veckan. För att min mor, tommy, ubbe & pia åker bort med båten. Så jag blir hemma själv med Dibbelitooh! Juste! Jag har fått munsår :( inte för att det syns så mkt men det gör ont och som tur är det inte herpes iallafall! Man ser ut som ett jävla mongo med Anti-salvan på läppen liksom. Att ha en liten vit klick ser liksom lite små stört ut, men såret går bort om några dagar iallafall så det är tur. Hellre gå runt med en vit klick på läppen i 3 dagar än att gå med ett munsår i två veckor :O. Haha, känner mig lite små snuskig när jag berättar om mitt munsår :S? Nääää absolut inte :D. Men nu så har jag inte så mkt mer att skriva. Jag väntar på att Wursten kommer snart (alltså Amanda) hon ska bara hem och hämta kläder så blir det övernattning hos mig idag eftersom mammsen sover hos Tommy. Ha de så gött! PUSS & CIAO
(P.s, här får ni lyssna på en underbart glad låt)




Jag, sliten från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0