Idag & lördags <3

Tja bloggen! Shiat vad jag är elak har jag tänkt på, haha jag säger att jag ska bli bättre på att uppdatera men har varit lika seg som alltid, sorry. Men jag försöker iallafall. Hur har ni alla det dårå? Jag mår skit bra faktist, haha som alltid. Just nu så sitter jag hemma hos lovely Maria, hon ska fixa mitt hår. Sitter här och skriver på hennes mini pc.  Haha helt ärligt så har jag aldrig suttit vid en sån här liten dator men den fungerar bra, kanske ska skaffa en själv? Vad tycker ni? Måste fixa lite cash först dårå. Hmm .. vad ska jag göra idag. Jo! Mamma, tommy & Maria är hät, vi ska typ "fika" lite och sedan ska vi åka mot mormor. Har inte träffat henne på ett tag så det ska bli kul o träffa henne. Jag tror att det blir att vi äter lunch och sedan bär det av mot Sickla vad jag tror. Mormor brukar inte träffa tommy så ofta så det ska också bli ruuulit. Min mormor har aldrig varit förtjust i någon av min mammas killar som hon haft. Tommy är nog den ända som hon tyckt någorlunda bra om haha. Men nu har jag faktist inte så mkt mer att skriva, lr jo! I lördags så hade jag sjukt kul med Mandusen. Haha det var länge sen jag både mått så bra och "bra" och skrattat så mkt. Har så kul när jag är med henne, typ soulmates? Vi tänker på samma saker exákt samtidigt så det börjar faktist att bli lite små creepy. Nej men det känns härligt faktist. Jo nu ska jag sluta skriva för nu ska jag åka mot mah grandmah! Ha det så bra allihopa! Puss & Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0